17. jan. 2012

Jeg vil danse mot vår

Det var altså sååå godt å få ryddet bort jula. Ble jul lenge i 8a "dette året"..:-) Juletreet sto vel til 9 januar, og det er for lenge synes jeg egentlig.. Men men, måtte jo ha treet til over nyttårsaften, og iom avreise tidlig 1 nyttårsdag, fikk julen henge ved litt lenger enn vanlig.
Nå er det deilig å ha fått tilbake "mine" farger igjen.. Rødt er ikke mye match med det øvrige..
I dag "pensjonerte" jeg mine hvite azaleaer, eller de fikk en siste reis og får tilbringe den siste tiden oppe på loftet. De minte meg altfor mye om jul, og det måtte hortenziaer til..Vinteren kan gjerne gå superfort, jeg vil danse mot vår!!:-) Har mange småprosjekt jeg ønsker å utføre i huset framover, men det er da så forferdelig hektisk...Nå når det faktisk går mot lysere tider, har jeg store forventninger til at min gjennomføringsevne bedres og at tidslinja strekkes:-)



                        "Ingen vinter varer evig, ingen vår hopper over sin tur" Hal Borland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!