3. juli 2012

FRI MIN UTT= tid og luft står stille

Sitte ute på terrassen, under markisen- fordi det akkurat har kommet noen regndråper. Været letter, sola trenger seg igjennom skylaget igjen. Det er varmt i luften.. Og litt friskt etter regnet.. Det er nesten så du ser hvor fort erteblomstene vokser i de værbitte kassene sine, og hvordan de klamrer seg fast i hyssing og den rustbrune hønsenettingen..Blomstene som knakk i fotballkampens hete har fått nytt liv i grønne og blanke flasker, de slår rot- og tilsynelatende er det nye livet helt fint.. Fuglene kvitrer, katta maler, det dufter av  blomster og nyslått plen, kaffen er klar.. Og du har fri, i mange timer ennå.. DET er FRIMINUTT for meg..også kalt NUET.





"Det å leve i nuet er så enkelt, og samtidig så utfordrende" Michael de Vibe

6 kommentarer:

  1. Du, så utrolig sjarmerende uteplass du har! Den falt jeg virkelig for. Jeg har også sådd erteblomst, og jeg funderer litt på om jeg må bruke hønsenetting slik du har gjort.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Hønsenetting holder erteblomstene fint oppe- og er egentlig ganske tøft i seg selv.. synes jeg:-) Lykke til i utfordringen, nydelig bidrag, har lagt igjen en kommentar på siden din:-)

      Slett
  2. Hei på deg!

    For en fin uteplass.. ett perfekt sted for ett herlig friminutt ja♥

    Lykke til i utfordringe.
    Ønsker deg en fin Onsdag,
    Sommerklemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig kommentar:-):-) Skal ta en titt inne hos deg også! Ha en super dag! Sommerklemmer tilbake.

      Slett
  3. Takk for hyggelig kommentar.
    Bidraget ditt ser meget behagelig og av slappende ut.
    Elser flaskene med blomster i.
    Jeg stjeler ideen din på den hvis det er greit.

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) Selvfølgelig! Hyggelig at du tittet innom:-)

      Slett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!