30. des. 2012

For the times they are a-changing

Ny ham for kjøkkenklokka. Den har gått fra svart til gul, og nå endte den opp i turkis/petrol. Liker fortsatt gult, men fant ut at det kun må være noen veldig få detaljer med den fargen, og før lakkering av kjøkkenlampa og nå altså klokka ble det litt for mye av det gode. Det har egentlig plaget meg en stund, så det var deilig å få gjort noe med. Ble mer harmoni sammen med oppskriften på veggen og annet stæsj synes jeg. Hvis du lurer på hvordan den så ut før, se her.


 
Håper dere koser dere i romjula. Jeg har aldri slappet av så mye en jul noen gang tror jeg. Har hatt problemer med å komme meg opp til reprisen på Frokost-tv om dagene, som har startet kl. 11.
Sofaen har vært en god følgesvenn, den er nesten nedligget, og jeg har nesten liggesår:-) Mang en film er pløyet gjennom. Egentlig bare utrolig deilig å roe helt ned kjenner jeg. Litt kreative sysler og familiesammenkomster som små avbrekk bare..Samt kino i går kveld, mutters alene, kun meg og et kjærestepar i salen:-) "Sommerbryllup i Italia"- absolutt en koselig film! Bedre enn hva den litt patetiske tittelen kanskje kan gi inntrykk av.

Snart: nytt år og nye muligheter.
Kos dere de siste timene av 2012:-)

 `Clockwork`
 

The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is
Rapidly fadin'.
And the first one now
Will later be last
For the times they are a-changin'

BOB DYLAN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!