23. feb. 2013

Morgendrømmestund

Åh, du herlige morgenstund. Huset fylles med duften av nykvernet kaffe.. Det blir i allefall en, kanskje to kaffekopper, før frokosten står på bordet. God tid. Skal ikke noe på en stund, jeg har fri hele dagen. Finner et uåpnet Vagabond, og blar forventningsfullt og eventyrlystent, ikke minst drømmende, gjennom sider opp og sider ned med spennende reiseopplevelser:-) Dit vil jeg, åh herregud dit vil jeg kanskje enda mer. Drømmene går på selve opplevelsene, men også det å kanskje en dag selv formidle fra ulike reisemål- og gi andre drømmer til morgenkaffen:-)
Oooops, flere tanker blander seg inn. Skal jeg kanskje hive meg på det prosjektet på loftet, hva trenger jeg for å komme i gang. Skal jeg få bestilt den tapeten i dag? Kanskje hvis jeg gjør sånn og sånn..?
Hmm, tror jeg uansett starter med en kaffekopp til....Jeg kjenner at dette er en morgenstund helt etter min smak, og jeg har dagen for meg:-)

Flere morgenøyeblikk, som er NIBs ekstrautfordring i februar, finner du her.

 
- men først en kaffe og avis
i morgenstundens stille bris
Per Larsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!