14. okt. 2011

Another brick in the wall

Ideen kom kastet over meg, og jeg var ikke meg selv før dette ble gjennomført.
Vi kom hjem fra Östersund i 19 tia i forrigegårskveld. Men så lenge jeg visste at Panduro og OBS! hadde åpent til minimum kl 20, var papirbokstavideen innen rekkevidde. Ett skjær i sjøen ble det dog. Hadde planlagt at hele skriveriet skulle være med pappbokstaver, dvs 25 bokstaver. Men med en pris på 40,- per stk, ble løsningen denne. Spraylakk i fargen frisk til 99,- og tosidig strips til 50,-, gjorde det hele til en ganske billig affære. Men til stor glede ;-) Og svamp- bokstavene min skuffet ikke denne gangen heller. Nå er vel spørsmålet mer om det begynner å bli nok skriverier.... men jeg liker det- og da vil jeg ha det. Blir jeg lei, kan jeg jo male over- en gang.. Jeg har mer sansen for en leken stil til rimelig penge, enn en strøken stil med kunst i dyre dommer som er av det kaliberet at "har du først kjøpt så dyr kunst, må det i alle fall henge oppe. Selv om du blir møkklei av det". Med andre ord: jeg synes at FORANDRING fryder! Det gjør meg GLAD ;-) Det er det viktigste. Andre får jo mene det de vil.





"Heller mange gleder enn for mye av én" Francis Bacon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!