1. mars 2012

Ring Ring Ring

Her har jeg funnet noen produkter midt i blinken for meg. NiKoLinA!
Sjekk ut: http://epla.no/shops/nikolina/. Passer eksepsjonelt godt for de som ikke er så opptatt av gull og diamanter, jeg har vel aldri vært dyr i drift der (heller) for å si det sånn:-) Jeg liker store smykker, litt annerledes smykker, fargeklatter og smykker som gjør meg glad (litt sånn jeg generelt liker at det jeg omgir meg med skal være) ! Og smykker som ikke koster "skjorta".. for det kan godt hende jeg er lei og må ha noe nytt etter et par måneder:-) Jeg elsker å ha MYE spennende nips som kan sprite opp både dagen og antrekket:-)
Se mine nye ervervelser, og bli kjent med NiKoLinA du også :




Smykker er livets krydder.

1 kommentar:

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!