4. aug. 2012

RundtomkRING

Jeg, mamma og mormor var på en liten sightseeing i Hasselvika (13 km fra Rissa sentrum, 10 km fra Fevåg) på onsdag, og da kom vi over LÅVELY (tøft navn, eller hur?). Hvis du kommer fra Rissa, svinger du til venstre rett før sentrum, merket kunstverksted/Låvely. Omvendt, altså du svinger til høyre rett etter sentrum om du kommer fra Fevåg:-)
Her finner du glasskunst, av Cathinka og Mats Aleksander, i mange varianter. Låven er bygd om til glassblåserverksted og butikk. Med nydelig glassfasade med utsikt over fjorden.
Se: http://www.lavely.no/index.php?pageID=35




Og her falt jeg pladask for en ring.... blant all glasskunst.... Ja, ja får vel si at det er litt typisk meg..
Kostet 650,- kr.....men shit! Det ble en feriegave til meg selv. Det skal sies at både mamma og mormor stakk i meg en 200- lapp hver som et ring- bidrag.. Og da ble det jo slett ikke ille:-)
Her har jeg og ringen hatt en liten fotoshoot:





Med det samme vi er inne på ringer..Fikk denne av Ferdinand tidligere i sommer. Han kom over den på Løiten Lys- og han hadde sagt: denne "står" det Ranja Arntzen på, må bare kjøpe den i bursdagsgave til mamma. Og med litt hjelp til betalingen, ble det så..:-) Glad ble jeg!
Ny fotoshoot:





BilkjøRING, rundtomkRING, begeistRING, ForandRING fryder! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!