30. sep. 2012

Ny verden

Ikke så spennende som det høres ut kanskje...Etter en lang interiør-tørke-periode, hadde jeg på lørdag med meg en liten handlepose hjem om ikke annet, med en kjøp-deg-glad ting oppi. En ny verden kan man kalle det sånn litt svevende....men et putevar til 99,- sånn i realiteten (Kremmerhuset). Med verdenskart som motiv. Ikke nok med verdenskart over sofa`n og globus i hjørnet vettu, når reiselysten presser på mens pengebokas saumer ikke akkurat revner- for å si det sånn.

Hvor ville jeg dratt om det sto en pen slant med penger på konto i morgen....? Sør- Amerika eller Afrika....Ja, det er jeg ganske så sikker på at hadde blitt helt ok....:-) Men inntil slanten er der- drømmer jeg videre! Ingenting er umulig, eller?

BTW- nå er det faktisk over et år siden bloggen Ranja Røverdatter ble til..ughhhh..synes ikke det er lenge siden. Tiden går fort.

Regner med mere interiørfokus framover. Har vært litt sommer- dvale. Verdals fjelltopper har hatt min fulle oppmerksomhet i det siste..Og det har vært en fantastisk reise i seg selv det!
En umiddelbar positiv greie med høst: for noen nydelige farger, natur! Balsam for sjelen!

Håper dere har hatt ei fin helg! Ønsker dere en god uke;-)







Ingen ting i verden er umulig!

1 kommentar:

  1. Hei på deg!!
    Så flott pute!! Den hadde jeg også kjøpt:-)))
    Nå kan du virkelig drømme med putekart og stort kart på veggen:-))) Jeg har samme kartet som deg på veggen:-)Og drømmer om nye reisemål.....
    Stilig med vinballongen i den gamle kassen!!
    Fin tirsdag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!