9. nov. 2012

Surprises

Fredags ettermiddag. Sliten etter en hektisk uke på jobb. Stor kovolutt lyser i mot meg når jeg kommer hjem.. Kortet viser seg å være fra en svensk jente jeg jobbet sammen med på Portør i 1997 og 1998- Christel. Budskapet så søtt som så: Hun hadde aldri hørt navnet Ranja før hun traff meg, og likte navnet så godt at hun hadde tenkt at om hun en dag fikk ei jente, skulle hun få navnet Ranja. Og nå har nettopp dette gått i oppfyllelse. Hennes Ranja har bltt 1 år, og med i brevet fulgte nydelige bilder:-) En uventet og meget hyggelig henvendelse!!


 
Og som om ikke det var nok. Ferdinand har en venninne som overnatter i kveld. Akkurat nå er de på disco. Men hun hadde med gave til meg når hun kom, fra seg og mamma`n. Lysglass med hjemmeheklet trekk rundt og hjertesjokolade, med koselig kort.
Det var en bra inngang til helgen det!
 
 
Uventet glede er dobbel glede.
Ranja Røverdatter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!