9. mars 2013

Hipp hopp er farlig!!!

Eller? Falt pladask for disse matbrettene fra Ola Og Kari.no (sjekk ut, mye tøft å finne der!) her om dagen, og klarte ikke annet enn å kjøpe med meg to hjem. Sånn bygave til meg selv, fordi jeg fortjener det- greie. Var i Oslo gjennom jobben, på DogA- hallen, kjempetøffe lokaler! Og der var det jo en butikk da vettu, som jeg skulle sånn fort innom før taxien kom:-) Med nevnte resultat! Til STOR glede når jeg i dag tar de i bruk til lørdagsfrokosten:-)





I ettermiddag skal jeg i gang med tapetprosjekt play room og gang! Det nødvendige utstyr er på plass. Bare å brette opp ermene og gyve løs på det:-) Resultat får dere kanskje se i morgen, hvis jeg rekker å bli ferdig:-) HA EN SUPERDUPER HELG! :-)

Det bobler og bruser av mye og mangt, men med små gleder kommer jeg langt :-) RR

2 kommentarer:

  1. Stilige!! Skjønner godt du falt for de!
    Jeg får også noen sånne "fordi jeg fortjener det" gaver fra meg selv innimellom!!

    Gleder meg til å se tapetprosjektet ditt!! Det kommer til å bli kult!!
    Fin søndag til deg!!
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:-) Takk for hyggelig kommentar:-) Ja må unne seg litt selv innimellom også;-) Vi blogges, ha en kjempefin søndag!!!!!

      Slett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!