22. mars 2013

Personalized

For noen år siden kjøpte jeg en blokk med 48 spisebrikker (papir, A3) fra Ferm Living. Jeg gjemte en av brikkene slik at jeg skulle kunne kopiere opp flere selv. Denne ene brikken fant jeg når jeg ryddet et skap her forleden kveld/natt. Ny ide : `jeg kan jo selv mekke mine egne design, og printe ut i samme format`. Så ble. Ser for meg uendelige mange forskjellige utgaver. Det kan jo være en personlig hilsen, som: `velkommen mamma, så trivelig å se deg!`. Eller `husker du når vi var på epleslang hos Fru Hagen? Eller et hyggelig visdomsord. Eller hva som helst. Kun fantasien som setter begrensninger :-) Moro å gjøre litt ut av borddekkingen? Dette ble resultatet av spisebrikker runde 1:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!