14. mai 2012

Blomstring

Da er den første blomsterkasse på plass for sesongen! Kasser som dette fås kjøpt på mange butikker, jeg hentet min på Kremmerhuset. Skal skaffe meg flere slike etterhvert som varmen brer seg over Trøndelagen. Dette er mine favoritter blant uteblomstene, og som jeg gleder med til å overøse hage og uteplasser med: Pioner, georginer, erteblomster, solblomster, ranunkler, hortensia, Peter Pan/Afrikas blå lilje og pelargonia. Hva er dine favoritter?


Helga har vært innholdsrik, nå står en ny uke for tur- det er bare å krumme nakken og hoppe i det!
Ønsker dere alle en fin uke:-)

Fra Borgenfjorden Inderøy i dag, regnfullt men dog så vakkert;-)


Blomsten er plantens smil.

Peter Hille 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!