9. juli 2012

Bursdagsstemning

Juli- barn er lykkelige barn, sies det-
som nok er å idyllisere det noe. Men en ting er sikkert- man er sin egen lykkes smed! :-)

36 år.. Tiden flyr. Mamma sier hun ikke kan skjønne hvor årene er blitt av.. Og jeg må vel si meg litt enig..
Jobbet på bursdagen min, men hadde hyggelige lunsjgjester på besøk samt at vi kolleger hadde litt kaffe og kake før det ble helg.. For et fantastisk vær jeg fikk i bursdagsgave (blant andre fine bursdagsgaver)! Jeg og to venninner satt ute til langt på natt, åpnet en flaske Martini Asti, fyrte opp i utepeisen og nøt sommerkvelden! Tidligere på kvelden inviterte den ene av disse to, på middag- nydelig biff med godt drikke til. 
Voksenselskapet ble avholdt i går, og med det må jeg vel sies å være ferdig feiret for denne gang:-)

Joda, 36 år er sikkert helt ok :-)

Bursdagsstemning:

Tantejenta mi hadde bakt disse deilige pikekyssene:



Martini Asti`en hadde fått noen timer i fryseren, og jeg kan ikke si annet enn at dette smakte! :


Blomster,PIP, ordtak, skap din egen suksess, penger, iPhone sports armbånd... Ja tror noen kjenner meg godt:-) :


En iskald en:


Denne helt spesielle solnedgangen avsluttet helgen.. Til ære for bursdagsbarnet?



De fleste av oss kan huske en tid da en bursdag - spesielt hvis det var ens egen - lyste opp verden som om en annen sol var steget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!