26. juli 2012

Jeg fant jeg fant

Har sett etter vinballonger en stund, og øynet håp da jeg gikk inn i Kragerø Antikk og Brukthandel, helt nede ved bryggekanten i sentrum av Kragerø. Selv huset er fra svunne tider, og "henger" litt for å si det sånn.. Følte på meg at jeg skulle komme over noe spennende, og jeg vandret ivrig fra rom til rom- inn og opp, lenger enn langt.. Og i det innerste rommet stod de..ikke nok med at vinballongene stod i det innerste, de stod også innerst i dette:-) Jeg så ned til 1. etasje mellom glipper i plankegulvet, og lurte en stund på om gulvet i det hele tatt ville bære meg. Det kunne blitt en snarvei ned for å si det sånn..Gulvet ga riktignok litt etter når jeg gikk gjennom rommet. Men jeg kom meg heldigvis trygt ut og ned, den rette vei. Av fire ballonger klarte jeg å nøye meg med to.. Den i kurven skal ut av redet, mens den andre skal få bli værende i kassen sin:-)
Ta en tur innom om du er i nærheten, her kan være flere skatter å finne..
Ble trangt i bilen sammen med annen bagasje, godt at mamma og pappa kjørte egen bil og kunne ta med den ene:-)




- Jeg fant, jeg fant! ropte han

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!