16. juli 2012

KAMERAt

Endelig nytt kamera! :-) Gleder meg til å ta fatt på manualen, lære noen triks og knipse i vei.. Dette skal bli min følgesvenn !! Det ligger nok an til bedre kvalitet på bilder framover. Har vært litt ymse.. Et motto for meg er `å klare seg med det en har`. Argumentet holdt ikke lenger i denne sammenhengen, men jeg har stor tro på at investeringen gir tilbake i form av mye glede.
Litt å sette seg inn i, må vel bare teste, teste, teste- for å finne ut hvilke innstillinger jeg skal bruke når. Øvelse gjør mester:-)
Det er deilig med ny KAMERAt! :-)

Kjører i dag ned til Arendal for å hente Ferdinand som har vært på ferie i 2 uker. Gleder meg til å se han igjen! På veien rekner jeg med å komme over flere nydelige fotomotiv. Dovre er et selvsagt stopp på veien. Reisebrev kommer.

Håper dere har en fin sommer så langt! Ha en fin uke!:-)



Testing, testing.. Hva var vel mer naturlig enn å forevige erteblomster i nydelig blomstring? Synd ikke kameraet kan få med den deilige duften.. Det er den eneste bakdelen jeg har registrert hittil..





Ord for dagen: la ikke tankene på det beste kaste skygger over det gode!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!