21. jan. 2013

Liker lyset!

En ting som jeg synes er deilig med helg og fri spesielt nå på vinteren, er muligheten til å nyte noen få timer med dagslys! Enten hjemme i stua, eller ute på tur! Gjorde begge deler i dag. Virkelig nøt lyset som falt inn i stua, og virkelig nøt lys og solstråler på trimrunden:-)


Neste prosjekt jeg skal i gang med er loftstue: Play room! Har kommet fram til at loftstua egentlig pr. dags dato ikke blir brukt til noe fornuftig. Oppsamling for klær og annet rot bare. Derfor skal Ferdinand og hans kamerater få ta den i bruk. Brukt biljardbord ble anskaffet i forrige uke. Dartskive lå under juletreet. Forsterker og høytalere blir flyttet dit, gitarer likeså. Og så må mye rot bort, bort, bort. Den ene veggen ser jeg for meg å tapetsere. Er litt svak for graffiti, har egentlig ønsket meg graffiti en god stund. Og når poden er ganske så enig, tror jeg det blir en av disse tapetene fra Wallooba:



Hvilken liker du best? Har jo ikke bestilt ennå, og er faktisk litt usikker på hvilken jeg ender opp med. Tenker litt:-)

Søndagskveld, ny uke venter! Håper uken din blir fin:-)

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for trivelig kommentar på bloggen min ;) Så herlig med loftstue. Blir nok en fornøyd gutt som får utfolde seg der ja, med vennene sine. Tror jeg holder en knapp på den første tapeten, men de er tøffe alle sammen ;)

    Ha en fin Mandag! :))

    Klem, Turid

    SvarSlett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!