27. jan. 2013

Need a little help from my friends:-)

Dette er en liten avsporing..
Men saken er den at jeg er med i en konkurranse "Reiseoppdraget fra Trondheim Lufthavn Værnes".
I november var jeg og en venninne i Tallinn, mens 8 andre jenter har vært på 4 andre destinasjoner med direktefly fra Værnes. I dag var alle filmene fra oppdragene ferdig, og ila 2 uker er det om å få flest visninger på sin video.. Flest visninger = vinner. Og mitt konkurranseinstinkt tilsier at det vil jeg så gjerne!! Setter derfor pris på litt hjelp!:-)

Tallinn anbefaler jeg på det varmeste!! Ta en titt da vel:

http://www.youtube.com/watch?v=aLboheVggbU
 
 


Ikke alle kjenner til de mange mulighetene som finnes med direktefly fra Værnes el. fra andre flyplasser for den saks skyld. Mer informasjon=flere reisende=direkterutene kan opprettholdes+vi kan til og med få flere spennende destinasjoner å reise til!

Jeg trives i alle fall godt med å bo kun en time unna "resten av verden"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!