4. des. 2011

Det begynner å ligne på noe

Vi skriver 4. desember, og enkelte ting begynner å bære preg av at julen nærmer seg med STORMSKRITT, enten man vil eller ikke. Jeg er vel kanskje ikke den som drar huset fullt av nisser i ulike varianter og størrelser. Men synes jo det er litt hyggelig med noen juleforberedelser, bla pakking av julegaver. Det kan jeg kose meg lenge med! En annen ting jeg synes er innmari koselig før jul/i jula, er ting som 10- åringen min lager! Han elsker juleverksted, og er allsidig interessert; julekrans, pepperkakehus, julelenker, planting/pynting av amaryllis er noen prosjekter som allerede er unnagjort. Og så har han et stort og spennende prosjekt for årets julegaver..som jeg ikke kan røpe hva er på nåværende tidspunkt:-)



Velkommen inn :-)





"Julegaveforslag: Til din fiende - tilgivelse. Til en motstander - toleranse. Til en venn - ditt hjerte. Til en kunde - service. Til alle - nestekjærlighet. Til hvert barn - et godt eksempel. Til deg selv - respekt"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!