22. des. 2011

Påfyll

Dette er mine favoritter hva kommer til god og hyggelig lesing! I julen skal jeg koose meg med slik lektyre, drømme meg bort rett og slett.
Aftenposten har veldig mye bra, de har også et eget magasin med livsstil & kultur. MYE interessant lesestoff! Vagabond har fine reiseskildringer som gjør at en nesten befinner seg på de stedene en leser om, "kjenner" luktene og "hører" bølgeskvulpet.. BoNytt gir gode ideer, og det er morsomt å se på ulike kreative løsninger. Dagbladet Søndag, er rett og slett en positiv reise fra A- Å. Ser fram mot roligere dager, der jeg faktisk har tid til å sitte på timesvis med slik kos, akkompagnert av god kaffe og hyggelig musikk på anlegget.. Og inntrykkene og ideene, og overskuddet dette vil gi, skal lagres på et lurt sted- og tas fram når behovet måtte melde seg...






                    "Man skal ej læse for at sluge, men for at se, hvad man kan bruge" Henrik Ibsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!