5. des. 2011

I glass og ramme, kapittel 2

En tur på butikken er det som skal til, vanskelig å vende hjem uten en liten pose. Og sånn ble det denne lørdagen også. Kremmerhuset har mye fint! Disse rammene rett og slett maste på meg for å få bli med, og ikke bare en, men tre. Men jeg fikk umiddelbart en ide om hvor jeg kunne ha de, så lot meg overtale:-) Det hjalp jo ikke på i prosessen at de innehar noen gode ordtak/visdomsord heller. Nå henger de der som om de ikke skulle ha gjort noe annet :-) BTW ikke så vanskelig å lage selv heller disse..en god ide og et godt alternativ til å skrive rett på veggen (som jeg kanskje har gjort nok av for en stund:-))
Ha en fin 5. desember alle!



"If you do what you always did, you will get what you always got" Ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!