2. feb. 2012

Bring colours to life

Har ikke smartpanel i huset.....Men- vil jo gjerne hive meg med på "våren på veggen" som NIB utfordrer til allikevel. Lengter etter våren, men det tror jeg nesten jeg nevner i hvert blogginnlegg for tiden:-) Graderstokken viser -10, så det er jo slett ikke ille sammenlignet med de to foregående vintrene.. Men det kan ha noe å gjøre med den vinden som er i tillegg, fryser i alle fall HELE tiden.. Prøver å holde litt vår inne da, hjelper jo litt..
Mitt bidrag blir soverommet, som jeg ikke har nevnt med et ord tidligere. Nå får det komme litt fram i "vår- lyset":-) Har brukt wall- stickers på en ellers kjedelig vegg; begynte med det store treet fra gulv til tak, men det utviklet seg litt etterhvert med sommerfugler som da er på vei til treet, og skal liksom sette farge på det (vekke det fra vinterdvalen).. Tanken er "bring colours to life":-) Og det er meningen at nettopp dette skal skrives på veggen. Men så langt har jeg ikke kommet.. Og jeg tror jeg skal finne en annen måte å skrive det på, enn med svampe- bokstavene mine.. de har begynt å gjort sin misjon. Får pønske ut noe.. Blir ikke overrasket om en ide kan komme som "kastet" på meg..:-) Ha en fin vinterkveld med våren i tankene!

http://www.youtube.com/watch?v=xu9t5ii0yJk
Henning Sommero- Vårsøg
(hehe- og hva minner den sangen oss veeldig om?.. Nattønsket, nattønsket- en hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen, med nattønsket- en hilsen i natten)





"Igjen en vår med blomst og trær, kastanjens tyste stjernehær og bøkens røde flamme"
Inger Hagerup

3 kommentarer:

  1. Så deilige farger!! Nu fikk jeg vårfølelse..

    og takktakk for skryt! Håper du får en nydelig helg. klem fra meg

    SvarSlett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!