12. feb. 2012

Mors dag

"Jeg sitter og ser på livet, jeg sitter og ser på meg selv"... Det er stille i huset når guttene er borte... Har tid til egne tanker. Livet er et lite mysterium, lever jeg det livet jeg ønsker, er jeg på rett vei?
I dag er det mors dag... Og en ting vet jeg sikkert... Jeg er mamma til en helt fantastisk skjønn, flink, snill, omtenksom og kreativ gutt... Det fyller meg med en enorm kjærlighet og glede!

Fant dette diktet av Kjerstin Aune, det får stå som en hyllest til alle dere mødre der ute:
Jeg er verdens beste mamma,
du er verdens beste gutt.
Og om verden er litt vrien,
skrur vi den på plass til slutt.
Om jeg noen ganger glemmer,
vet jeg at det ordner seg.
Jeg har hundre gode grunner,
og den beste, det er deg!

Og ettersom denne moren er alene hjemme i dag, har hun for sikkerhetsskyld gått til innkjøp av morsdagsblomster (eeh..har jo alltid blomster- man må gjøre sitt for å bli gladest mulig:-)).

Ha en fin dag <3

Ps! Og akkurat idet jeg hadde lastet inn det siste bildet, ropte vaskemaskina på meg at nå var vasken ferdig og klar til å henges opp. Ut av drømmeverden- back to life, back to reality:-)






Ferdinand landet på Værnes ca. kl. 2330- og hadde med superfin gave til mor:-)
Gleder meg til å lese denne!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!