2. apr. 2012

Påskeprosjekt "The boy is out of town"

Det kribler litt i magen av påskeprosjektet 2012. Ferdinand er på besøk hos pappan sin, og når katten er borte..osv.. Ikke for det- han har uttrykkelig sagt at han ønsker seg en liten oppgradering på rommet (ene), og vi har "fisket" litt sånn at vi vet noenlunde hva han har i tankene. Han sier det er alt for mye rødt. For jentete.... Hvis noen lurer på hvordan det ser ut før oppussing, ta en titt på innlegget: http://ranjaroverdatter.blogspot.com/2011/10/boy-s-are-back-in-town.html fra i fjor.Vi må altså redusere mengde rødt stæsj! Svart, hvitt, grønt er godkjente farger (men noe rødt "krydder" blir værende igjen). Planen er grei, innkjøp av stæsj er utført- og i kveld starter aksjon maling. Gleder meg! Følg med mot slutten av denne uka- så er vi vel i mål:-) Tror nok det blir helt ok for han å komme hjem fra påskeferie på søndag!

Her har det kommet ca. 20 cm med snø, et aldri så lite sjokk det når legemet har gått inn i vår- modus.... Tok meg selv i å sitte og sikle på 1 ukers turer til Mallorca i starten av mai, sånn hyppig ila helgen... Har hverken råd eller anledning, så det blir jo egentlig mest tortur.
Om 1 mnd da...kan jeg forvente en snøfri hage? Ja? Ok, jeg skal holde ut!

Ønsker alle en superfin påske, med innevær og prosjekter, eller finvær og grilling i fjæra/glade skiturer. Alt ettersom:-)



Det er nytteløst å sende armeer mot ideer.

4 kommentarer:

  1. Så koselig å overraske med nytt rom! Herlig:) Kos deg med oppussing

    SvarSlett
  2. Sikke en dejlig blog du har, glæder mig til at læse med fremover :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det samme. Jeg har lagt meg til som følger, og stikker herved innom med jevne mellomrom:-)

      Slett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!