8. sep. 2011

Ting jeg er glad i

 
Foruten globusen, har jeg noen flere favorittgjenstander.

Min kjære India- krakk.. Kjøpte denne på reise i India i 1998, der jeg reiste rundt i 3 uker sammen med reiseliv/turisme- klassen min fra Høgskolen i Finnmark (Alta). Ikke tilfeldig at elefanter pryder denne. Jeg har vært/er veldig fascinert av elefanter :-)



Gamle blader, bl.a Det Nye fra 4 mai 1960 & Alle Menn fra 1954 (kostet 30 øre). Fant de på loftet til en god venninne, og fikk forsyne oss, da hun ikke hadde særlig interesse av de.


 

Norgesglass er dekorativt! Bruker de både til vaser og telys. Fikk 7-8 da foreldrene til min samboer skulle flytte fra gård til leilighet, de måtte av naturlige årsaker kvitte seg med en del ting og tang pga plass. Vi takket og bukket.

Gamle melkespann- ja takk! De er dekorative i seg selv, men kan jo brukes til så mangt; blomster, paraplyer m.m. Nok en "arv" fra samboers foreldre som flyttet fra gård til leilighet.



"Den som vet prisen på alt, kjenner ikke verdien av noe" Ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!