5. sep. 2011

Mellom himmel og hav

Først og fremst må jeg trekke fram min aller kjæreste gjenstand- globusen. Den er favoritten over alle favoritter. Jeg elsker lyset og stemningen den skaper! En annen viktig ting: jeg elsker å reise! Når jeg dog ikke har anledning til å reise så mye som jeg gjerne skulle ha gjort-
får verden komme inn i stua :-)


I tillegg har mine foreldre hatt denne, så det er litt "arv". Det som gjør den ekstra spesiell, er at den ikke er "up to date" lenger. Her har du Tsjekkoslovakia osv.. Litt nostalgi følger den altså også. Min globus har en stor plass i mitt hjerte :-)


Snurrer rundt og rundt.. og stopper på.. Maldivene- tja, kanskje det blir et reisemål en gang langt der framme. Hadde absolutt ikke vært så dumt det..  :-) Svaiende palmer, kritthvite strender, turkisblått hav, ro, relax.. Paradis..


"For den som reiser av kjærlighet er tusen mil som én" Ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!