30. sep. 2011

We`ll be friends for ever more




Jeg måtte ta meg en butikk- runde både i går og i dag faktisk. "Unnskyldningen" i går var at jeg skulle bytte en genser som ble litt for liten til gutten min. Turen gikk innom Åhlens og da blir det alltid med noe småplukk. Synes disse "gryteklutene" var kule.. I går klarte jeg ikke å bestemme meg for annet enn at det ble med bare en hjem, den sorte apen. Men i dag altså, ny butikk- runde, mamsen og lillegutt dro i utgangspunktet til Steinkjer for at lillegutt skulle kjøpe seg et nytt Nerf- våpen. Og våpen ble det :-) Men vi endte opp på Åhlens i dag også, og da ble alle apens venner med hjem. Ble et hyggelig og fargerikt fellesskap det? ;-)




"Vennskap øker lykken og minsker sorgene ved å doble våre gleder og dele det triste i to!" Addison

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!