6. sep. 2011

Putekrig


Puter, eller "kuddar" som svenskene så søtt kaller det, kan gjøre meg glad! Liker at hver pute er ulik, og gir meg noe. Dette er tre eksempler på puter jeg ikke har klart å gå forbi, som jeg bare måtte ha, og som har fått sin faste plass i heimen, og som jeg har minner knyttet til :-) Den første kjøpte jeg på bryggen i Bergen, på jentetur med fantastiske studievenninner. Den andre i Östersund på en meget trivelig og morsom tur sammen med en god kollega. Den tredje i Trondheim, men det morsomme med den var at husets katt var noget skeptisk til å begynne med..hm var dette en rival?
:-)

"Vi finner ikke lykken, vi skaper den" Petra Fleischer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!